Wachtwoord vergeten

Bos & Partners

Bos&Partners logoB&P Accountants en Advies werd in 2001 opgericht door David Bos (CEO) en groeide in de loop der tijd uit tot een succesvolle organisatie. Na verschillende overnames bestaat B&P inmiddels uit ruim 100 medewerkers en acht vestigingen.
B&P is gespecialiseerd in de DGA, de MKB-praktijk, franchise en retail. B&P mag onder meer gerenommeerde ketens als McDonald’s, KFC, Jamin, Fortune Hot Drinks, Pets Place en Olympia Uitzendbureau tot haar klanten rekenen.
De lokale vestigingen maken gebruik van een grote, goed geautomatiseerde back office. B&P streeft constant naar optimalisatie van de interne processen waardoor er ruimte ontstaat voor de front office om op een persoonlijke, betrokken wijze de contacten met de klant te onderhouden.

Dankzij de samenwerking met Adminimize heeft Bos & Partners de verwerking van Bankmutaties sterk gestroomlijnd. Vooral het uitzoek werk van navragen posten is sterk verminderd.

Het resultaat: snellere verwerking, minder fouten en lagere kosten.

De uitdaging: verminderen handmatig werk door navragen posten

Ongeveer 70% - 80% van de bankmutaties werd als navragen post aangemerkt. Dit betekent dat van elke post uitgezocht moest worden hoe deze geboekt moet worden, om daarna de boeking handmatig op de juiste wijze te boeken. Per post kost dit gemiddeld 2 minuten werk.

Ook als een vergelijkbare boeking van deze relatie de volgende keer weer voorkomt, kost dit weer 2 minuten werk. Met Adminimize hoeft nog maar één keer uitgezocht worden hoe een post geboekt moet worden. Nadat dit eenmalig is vastgelegd, zorgt Adminimize elke volgende keer dat deze post correct wordt geboekt.

Besparing: de 70% van de 48.000 Bankmutaties van Bos & Partners resulteerde in 33.600 navragen posten. Het uitzoeken en vervolgens juiste boeken kost gemiddeld 2 minuut per bankmutaties.Per jaar is dat circa 1120 uur om de navraagposten juist te boeken.

CMS door Motivo Disclaimer 2018 ©  Alle rechten voorbehouden