Wachtwoord vergeten

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Adminimize

  • Wat kost het gebruik van Adminimize?

    De kosten kunnen opgesplitst worden in:

    • Implementatiekosten
      Deze zijn éénmalig max € 450,- voor het inrichten, configureren en instrueren van uw Adminimize omgeving.
    • Kosten per boekingsregel
      Deze worden per kalendermaand geteld en in rekening gebracht.
      Hierbij wordt een staffel gehanteerd. Hoe meer boekingsregels, hoe voordeliger de prijs per boekingsregel.
  • Waar vind ik mijn maandfactuur van Adminimize?

    De factuur die u van Adminimize ontvangt, kunt  u altijd op de volgende manier opvragen:

    1. het menu “Bedrijfsgegevens”.
    2. Tab "Ontvangen facturen
    3. U kunt de gegevens openen of downloaden door op de download-icoon achter het bedrag te klikken.

    Adminimize facturen verwerken

    Tip: Natuurlijk kunt u onze facturen ook "Snel en correct" in uw boekhouding importeren. Klik op "Hoe activeer ik een leverancier" om te zien hoe een nieuwe leverancier zoals Adminimize kunt aanvragen of activeren. 

     

CMS door Motivo Disclaimer 2019 ©  Alle rechten voorbehouden